Svi posteni istrazivaci, dobro su upoznati da Kuran naucava polietizam.Na samom pocetku Muhamed je zastupao boga pod imenom Al-Rahman.Ako provjerite Sure koje su objavljene u Meki, uvjek se spominje Al-Rahman kao Vrhovni Bog, i tacno spominje se 47 puta.I spominje se 3 puta u najranijim Surama kad je Muhamed migrirao u Medinu.Doslovno Allah u mekanskim Surama se nikako ne spominje.Islamski ucenjaci su toga svjesni, zato su poceli naucavati da je to Allahov atribut.To je jedini nacin da bih prevarili nepismene Muslimane.
 
Muhamed je bio trgovac i stalno je putovao, tako da je bio upoznat s obozavanjem Al-Rahmana u Jemenu.Al-Rahman je bio bog-Mjeseca u juznoj Arabiji.Dok Allah je bio bog-Mjeseca u Kabi.Tako da ta dva boga, nikad nisu bili povezivati kao jedno bice.Muhamed je pozivao stanovnike Meke da private Rahmana kao Vrhovnog boga.Oni su bili iznenadeni jer nikada nisu culi za Rahmana.Navescu islamski izvjestaj da svi mogu se licno uvjeriti.
  Muhamed je bio izuzetno inteligentan covjek, i stoga je planski koristio to ime za vrhovnog Boga [Ar-Rahman].Vjerovatno se nadao dace tako privuci u novu vjeru Zidove i neke poganske narode koji su obozavali tog boga.Kad se prestavio kao Poslanik od Ar-Rahman mnogi stanovnici u Meki su bili zbunjeni.Neki od njih su culi za laznog boga u pojedinim djelovima Jemena Ar-Rahman iz al-Yamamah.Da bi provjerili Muhamedovu tvrdnju clanovi plemena Quraysh, poslali su delegaciju u Medinu kod Zidova.Da se pojasni ili je Ar-Rahman ili Yamamah.
 
Clanovi plemena Quraysh u putili su al-Nadr Ibn al-Harith Ibn ‘Alaqamah i ‘Uqbah Ibn abi Mu’ayt i druge, kod Zidova plemena Yathrib i u pitali su njih u vezi Muhameda.Oni su dosli u Medinu i prenijeli su Zidovima poruku.Mi smo dosli kod vas zato sto se cudne stvari desile medu nama.Ima jedan koji je siroce i tvrdi da je Poslanik boga al-Rahman, dok mi ne znamo ni za kakvog al-Rahman osim boga Rahman u al-Yamamah.Oni rekose [Zidovi], daj te nam detaljni opis ? Oni su dali detaljan opis, i ko su obozavatelji.U glavnom su to ljudi nizeg ranga.Jedan uceni Zidov se nasmijao i rekao: “On je Poslanik s osobinama koje su opisane u nasim knjigama [Talmud], isto znamo da ce ljudi biti neprijateljski nastrojeni prema njemu.”Islamic Historian Ibn Sa’d (Ibn Sa’d, vol.i, pp.189-190)   Vidite I samo da Allah i Rahman nikada nisu bili isti bog.Niti je Rahman atribut kako to muslimani zele predstaviti.Kako je moguce da postoje dva razlicita boga u koja je Muhamed vjerovao ? Sve osobine koji je Rahman napocetku imao, kasnije je netko pripisivao Allahu.Danas cemo razotkriti islamsko licemjerstvo jer svjesno lazno prevode ajete da bi prikrili da se radi o vise bogova.
  Analiza Sure al-Rahman 55 Alrrahmanu AAallama alqurana Milostivi poučava Kur’anu, [Kuran.55:1-2]
  Ovi ajeti jasno poucavaju da Kuran je objavio Rahman, a ne Allah ! Citava Sura opisuje djela Rahmana, njegove atribute i objavu Muhamedu.Nijednom u 78 ajeta Allah nije spomenut.  
Allah i Rahman su imena razliciti bogova   Quli odAAoo Allaha awi odAAoo alrrahmana ayyan ma tadAAoo falahu alasmao alhusna wala tajhar bisalatika wala tukhafit biha waibtaghi bayna thalika sabeelan Reci: “Zovite: ’Allah’, ili zovite: ’Milostivi’-alrrahmana , a kako god Ga budete zvali, Njegova su imena najljepša. Ne izgovaraj na sav glas Kur’an kad molitvu obavljaš, a i ne prigušuj ga; traži sredinu između toga” [Kuran.17:110]
 
Jasno poput bijela dana na Arapskom jeziku da se radi o dva razlicita boga.Allah je bio bog u Kabi, dok Rahman je bio bog u Jemenu. Rahman stvara i posjeduje prestolje i vlast   Allathee khalaqa alssamawati waalarda wama baynahuma fee sittati ayyamin thumma istawa AAala alAAarshi alrrahmanu faisal bihi khabeeran Waitha qeela lahumu osjudoo lilrrahmani qaloo wama alrrahmanu anasjudu lima tamuruna wazadahum nufooran
 
koji je za šest vremenskih razdoblja nebesa i Zemlju i ono što je među njima stvorio, a onda cijelim svemirom zavladao; On je Milostivi i upitaj o Njemu onoga koji zna.
A kad im se rekne: “Padajte ničice pred Milostivim!” – oni pitaju: “A ko je Milostivi? Zar da padamo ničice samo zato što nam ti naređuješ”? I još se više otuđuju. [Kuran.25:59-60]
  Onaj ko posjeduje predstolje ima i svu vlast.Takode, Rahman je sve stvorio, dok Allah se nigde i nespominje u ovim ajetima.Ovde Muhamed trazi od plemena Quraysh da pocnu obozavati Rahmana, oni se pitaju, zasto bi obozavali Rahmana ? Kad vec obozavaju Allaha. Marija trazi zastitu od Rahmana, a ne od Allaha !   Qalat innee aAAoothu bialrrahmani minka in kunta taqiyyan
 
“Utječem se Milostivom od tebe, ako se Njega bojiš!” – uzviknu ona.[Kuran.19:18]
 
Dzibril u obliku covjeka posjecuje Mariju, ona je uplasena i trazi zastitu od Rahmana.Prevodioci prevode s ‘Milostiv”.Ko se jos boji nekog opisnog pridjeva ? Vidite i sami da je rijec o svemogucem bogu, dok Allah se ovde nigde i nespominje.U stihu 26, Mejrema naglasava da posti bogu Rahmanu, dok nas prevod je preveo pogresno da ce cutjeti. Abraham razgovara s svojim ocem Ya abati la taAAbudi alshshaytana inna alshshaytana kana lilrrahmani AAasiyyan Ya abati innee akhafu an yamassaka AAathabun mina alrrahmani fatakoona lilshshyatani waliyyan   o oče moj, na klanjaj se šejtanu, šejtan je Milostivome [rrahmani] uvijek neposlušan;
o oče moj, bojim se da te od Milostivog [rrahmani] ne stigne kazna, pa da budeš šejtanu drug”- [19:44-45]   Ovde Abraham upozorava svog babu, ako nastavi obozavati idole stici ce njega kazna od Rahmana.Jer se sejtan pobunio protiv Rahmana.Ovde Rahman nije opisni pridjev vec bog s velikom moci od kojeg stize osveta.Onaj koji kaznjava je Svemoguci Bog, a ne atribut kako to muslimani zele predstaviti.
 
Al Rahman je opisan kao samilosni Bog  
  Jannati AAadnin allatee waAAada alrrahmanu AAibadahu bialghaybi innahu kana waAAduhu matiyyan
M.Mlivo
Bašče Adna koje je obećao Milostivi robovima Svojim u nevidljivom. Uistinu! Obećanje Njegovo ćedoći -[Kuram.19:61]
  Thumma lananziAAanna min kulli sheeAAatin ayyuhum ashaddu AAala alrrahmani AAitiyyan
 
M.Mlivo
Zatim ćemo sigurno iz svake sekte istrgnutionog od njih koji je bio najžešći protiv Allaha buntovnošću.[Kuran.19:69]
 
Prevodioci ubacuju rijec, Allaha”.Ta rijec u Arapskom ajetu nepostoji.Samo Rahman postoji koji je opisan kao samilosni.Za daljnu konsultaciju pogledaj sledece ajete u istoj Suri: 78,85, 87, 88, 91-96.Rahman je opisan koji istrgnjuje one koji su bili pobunjenici.Ovaj izraz nespada u kategoriju samilosti vec osvete boga Rahmana.Stavci 85-96, jasno opisuju Rahmana da osuduje vjerovanje onih koji obozavaju Isusa.Jer Rahman ne djeli vlast niskim.On je opisan kao Svemoguci Bog.Gde je ovde Allah nestao ? Takode ajeti opisuju Rahmana kao stvoritelja, kojeg nebesa i zemlja obozavaju.
Rahman, nije atribut Allahov, niti je ispravno tako poucavati.Dokazi su suvise jasni da Rahman je opisan u Kuranu kao Svemoguci Bog.Bar je tako bio opisan u mekanskim Surama, a kojih ima 12.Na zalost muslimana tamo se Allah nikada nije ni spomenuo.
 
Muhamedov Kuran sam sebi protureci Rahman [Svemoguci], spomenut je 57 puta u Kuranu.Obratite sad paznju kad u Suri 20, Rahman sjede na svoje predstolje.
 
Ma anzalna AAalayka alqurana litashqa Illa tathkiratan liman yakhsha Tanzeelan mimman khalaqa alarda waalssamawati alAAula Alrrahmanu AAala alAAarshi istawa
Lahu ma fee alssamawati wama fee alardi wama baynahuma wama tahta alththara  
Nismo ti objavili Kur´an da se mučiš, Nego (kao); Opomenu za onog ko se boji(Allaha);.
Objava je od Onog ko je stvorio Zemlju inebesa visoka -Milostivog, na Aršu opstojećeg.
Njegovo je šta je u nebesima i šta je naZemlji, i šta je između njih dvoje, i šta je ispodtla.[Kuran.20:2-6]
 
Obratite paznju, ko je objavio Kuran ? Nasi prevodioci su ubacili Allah, mada u Arapskom ta rijec ne postoji.Svrha Kurana je da se boje Rahmana, a ne nekog atributa.Konacno, Rahman sjedi na svom predstolju, sto je odlika autoriteta i vladanja.Dalje, nastavlja on je vladar i sve je u njegovoj vlasti.Da li ste svatili, ko je bio prvi Svemoguci Bog Muhamedov u Meki ? To je bio Rahman, a ne izmisljeni Allah.U istoj Suri ajet 7, Rahman je opisan kao svemoguci, koji sve zna sta se zbiva u citavom svemiru. Sledeci ajeti jasno opisuju Rahmana kao Svemoguceg Boga u Kuranu.Koji posjeduje vlast i autoriti.Ti stihovi jasno dokazuju da se ne radi o atributu, kao sto je ‘Samilost ili Milost.’Provjeri u Arapskom Kuranu sledece ajete: 20:90, 108, 109.Posebno stihovi 108 i 109, opisuju Rahmana u Danu Suda koji ima zastrasujucu vlast.Dalje sledeci ajet 110 i 111, pokazuju da Rahman je sveznajuci, i svako tijelo mora poloziti njemu racun, oni koji su gresili bice unisteni.Posebno obratite paznju na ovaj izraz, (Al-Hayy Al-Khayyum-Samopostojeci, Vjecni].Taj izraz odgovara bibliskom znacenju za Boga koji se predstavio kao YHWH-Samopostojeci, Vjecni.  
Sledeci ajeti opisuju AL Rahmana kao Svemoguceg 1:1, 1:3, 2:163, 13:30, 17:110, 19:18, 19:26, 19:44, 19:45, 19:58,
19:61, 19:69, 19:75, 19:78, 19:85, 19:87, 19:88, 19:91, 19:92,
19:93, 19:96, 20:5, 20:90, 20:108, 20:109, 21:26, 21:36,
21:42, 21:112, 25:26, 25:59, 25:60, 25:60, 25:63, 25:63, 26:5,
27:30, 36:11, 36:15, 36:23, 36:52, 41:2, 43:17, 43:19, 43:20,
43:33, 43:36, 43:45, 43:81, 50:33, 55:1, 59:22, 67:3, 67:19,
67:20, 67:29, 78:37, and 78:38.
 
Arapski Kuran jasno svjedoci da Muhamed dok je bio u Meki je zastupao Rahmana kao Svemoguceg Boga.Kad je uvideo da stanovnici Meke i Medine ne zele da obozavaju Rahmana, jer su vec obozavali Allaha kao najveceg boga-Mjeseca na tom lokalnom podrucju.Muhamed je svatio da mora se prilagoditi vjerovanju lokalnog stanovnistva.Nakon toga Muhamed sve osobine od Rahmana pripisuje Allahu i kasnijom doradom povezuju njih dvojicu u jednog boga.Na samom pocetku prvi Muslimani nikad nisu povezivali Allaha s Rahmanom koji je bio obozavan u Jemenu.Sledeci hadis svjedoci bas to.  
“Umayyah [a merchant] was a friend of mine in Mecca. My name was Abd Amr, but when I became a Muslim I was called Abd al-Rahman. Umayyah used to meet me when we were in Mecca and would say, ‘Abd Amr, do you dislike the name your father gave you?’ I would reply, ‘Yes.’ Umayyah would then say, ‘I do not recognize Ar-Rahman [as a god], so adopt a name that I can call you by when we meet…. Well then, you are Abd al-Ilah [Slave-to-the-God].’ I agreed.”Tabari VII:60; Ishaq:302  
“Umayyah [trgovac], je bio prijatelj od mog prijatelja u Meki.Moje ime je Abd Amr, kad sam postao musliman.Mene su zvali Abd al-Rahman.Umayyah je posjecivao mene u Meki i govorio bih, ‘Abd Amr, Da li ti se nesvida ime koje ti je otac dao ?” Ja bih odgovorio, “Da”.Umayyah zatim bih rekao, ‘Ja ne priznajem Ar-Rahmana kao Boga.Promjeni ime da kad se sretnemo mogu te tako zvati.Dobro neka bude, Abd al-Ilah [rob boziji].’Ja se slazem.”Tabari VII:60; Ishaq:302
  Jasno vidimo da prvi Muslimani koji su obozavali Allaha, nikad nisu povezivali njega s Al Rahman.To je bio drugi bog kojeg su obozavali u Jemenu.Kasnije oni koji su doradivali Kuran svatili su da se radi o dva boga.Zato su ubacili mnoge ajete da povezu Allaha i Rahmana kao jednog boga.Najstariji citav sacuvan Kuraj je napisat 1202 N.E.To je tacno 570 godina nakon smrti Muhameda.Za to vrijeme mogi su izmjenuti sto su zeljeli.Ja sam ranije napisao mnoge clanke i dokazao iz Sunijevi izvora da Kuran je mjenjat mnogo puta.Na mom blogu mozete pronaci sve clanke vezano za to.Jedno je sigurno, Kuran je produkt ljudske mudrosti i kao takav nije dostojan da bude vodic covjecanstva.Jer naucava obozavanje vise bogova.
 
Postoji li samo jedan pravi Bog?   MOLOH, Astarota, Baal, Dagon, Merodah, Zeus, Hermes i Artemida samo su neki od bogova i božica koji se poimence spominju u Bibliji (3. Mojsijeva 18:21; Suci 2:13; 16:23; Jeremija 50:2; Djela apostolska 14:12; 19:24). No samo se Jehova u Bibliji naziva Svemogućim Bogom. Mojsije je u jednoj pobjedničkoj pjesmi predvodio svoj narod pjevajući: “Tko je među bogovima kao ti, Jehova” (2. Mojsijeva 15:11, NS).
  Biblija kaže da je Yahweh jedini pravi Bog (Psalam 83:18; Ivan 17:3). On je sam preko proroka Izaije rekao: “Prije mene nije bilo boga niti će poslije mene biti. Ja sam, ja sam Yahweh, i osim mene nema spasitelja” (Izaija 43:10, 11).
  Drugi bogovi nisu samo manji od Yahweh. Većina njih uopće ne postoji — oni su samo plod ljudske mašte. Biblija kaže da su to bogovi “koje su načinile ruke čovječje, (…) koji ne vide ni čuju, niti jedu ni mirišu” (5. Mojsijeva 4:28). Biblija jasno uči da je Yahweh jedini pravi Bog. Stoga nije neobično što Biblija strogo upozorava ljude da ne štuju nijednog drugog boga osim Jehove. Naprimjer, u prvoj od Deset zapovijedi koje je Bog preko Mojsija dao drevnom izraelskom narodu bilo im je rečeno da ne smiju obožavati nijednog drugog boga (2. Mojsijeva 20:3). Naprimjer, u nekim se biblijskim recima o Isusu Kristu govori kao o bogu (Izaija 9:6, 7; Ivan 1:1,18). Znači li to da Isusa treba obožavati? On je sam rekao: “Jehovu, svog Boga, obožavaj, i njemu jedinome vrši svetu službu” (Luka 4:8). Premda Isus ima veliku moć i božanske je naravi, Biblija ga očito ne opisuje kao nekog koga treba obožavati.